Ouders

Ouders spelen een belangrijke rol binnen onze school. Of beter gezegd: zij vervullen meerdere rollen. Want behalve dat zij onze school besturen en samen onze schoolvereniging vormen, helpen zij ons ook bij de organisatie van activiteiten. Ouders praten mee in de medezeggenschapsraad en denken via het ouderpanel mee met onze directeur. Bovenal echter, zijn ouders onze belangrijkste partners.

School en ouders: het sterkste team
Wij hopen dat ouders voor ons kiezen omdat zij vanuit dezelfde waarden en visie aan de ontwikkeling van hun kind werken als wij doen. Dat zij ons verhaal onderschrijven en vertrouwen hebben in een goede en fijne plek voor hun kind. Samen met ouders willen wij het sterkste team rond hun kind zijn. Ouders zijn daarom altijd van harte welkom in onze school.

Wilt u weten hoe wij ouders betrekken bij de ontwikkeling van hun kind en onze school, lees dan verder in hoofdstuk 5 van onze schoolgids.
Liever eerst lezen welke rol ouders binnen onze schoolvereniging spelen?!