Arrangementen

Kinderen die gemotiveerd zijn om zich te ontwikkelen, ontwikkelen zich beter. Dit vergt uitdaging op maat. Wij beschouwen het als onze opdracht om de lat voor ieder kind op de juiste hoogte te leggen. We doen dit door met drie arrangementen te werken en alle kinderen vanaf groep 3 het arrangement te bieden dat bij hen past. Binnen dit arrangement krijgt ieder kind de uitdaging en ondersteuning die het nodig heeft om zich optimaal te ontwikkelen. Dit betekent dat het ene kind dezelfde stof nog op een andere manier krijgt aangeboden, terwijl het andere extra vakken krijgt om gemotiveerd te blijven. Kinderen die heel veel extra uitdaging nodig hebben, bieden wij filosofie en schaken. Ook hoogbegaafde kinderen krijgen bij ons een passend arrangement.

Ben je benieuwd hoe wij vorm geven aan talentontwikkeling? Lees dan hier verder. Of lees je liever over ons aanbod op het gebied van kunst en cultuur?